Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον για την προσέγγιση STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) αυξάνεται ολοένα και περισσότερο σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι έρευνες που συστηματοποιούνται και πληθαίνουν δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την εισαγωγή ενός πλαισίου STEM στο σχολείο, καθώς διαφαίνονται τα θετικά αποτελέσματα αυτής της προσέγγισης ήδη από την προσχολική ηλικία. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον «Ειδικό στη χρήση τεχνικών και εργαλείων “STEM”», ο οποίος έρχεται σε επαφή με πρακτικές εκμάθησης Χημείας, Φυσικής, Μαθηματικών και Πληροφορικής. Τέλος, το πρόγραμμα εστιάζει στον τρόπο που θα εμπνεύσει τους νέους να συμμετέχουν σε προγράμματα STEM καθώς και στην αξιολόγηση και βελτίωση ενός τέτοιου προγράμματος.